NCK GRUPA Customer Service Office:
Biuro Obsługi Klienta NCK GRUPA:
801-88-25-25, 694-95-99-66

SERWIS

W ramach Ogólnopolskiego Pogotowia Technicznego realizujemy zlecenia od A do Z wychodzące nawet poza ramy branżowe. Poza tym realizujemy zlecenia ogólnobudowlane, ślusarskie, hydrauliczne, szklarskie. 

Zajmujemy się serwisowaniem i naprawą:

R

Instalacji elektrycznych

R

Instalacji oświetleniowych

R

Instalacji alarmowych (SSWiN)

R

Instalacji nadzoru wizyjnego (CCTV)

R

Instalacji kontroli dostępu (KD)

R

Instalacji nagłośnienia

R

Systemów ppoż

R

Systemów klimatyzacji i ogrzewania

R

Instalacji antenowych

serwis nck

SERWIS

całodobowe pogotowie techniczne

Po za tym realizujemy zlecenia ogólnobudowlane, ślusarskie, hydrauliczne, szklarskie.

Oprócz krótkich terminow oferujemy atrakcyjne ceny oraz przejrzysty system rozliczania usług:

  •  sposób powiadomiania o awarii – 24 godzinny telefon zgłoszeniowy, e mailem lub faxem,
  • zarządzanie grupami serwisowymi odbywa się z jednego miejsca za pośrednictwem naszych Koordynatorów z Centrum Koordynacji,
  • zgłoszenia awarii z obiektów są wysyłane w jedno miejsce skąd odbywa się zarządzanie grupami serwisowymi co upraszcza komunikację na linii obiekt- serwis,
  • każdy klient ma przydzieloną osobę z nadzoru NCK GRUPA, który spełnia rolę OPIEKUNA KLIENTA,
  • jesteśmy właścicielem platformy internetowej Help Desku Technicznego wraz z bazą danych która pozwala na wgląd w informacje o obiektach w zakresie danych o ilości awarii, kosztach awarii, dostęp do protokołów, serwisowych i pomiarowych, system ten uproszcza obieg dokumentów.

Podpisując umowę serwisową jest możliwość zabezpieczenia Państwa mienia ubezpieczeniem serwisowanego sprzętu od wszystkich ryzyk

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z Pracownikami naszego Działu Technicznego lub Działu Marketingu, którzy niezwłocznie udzielą Państwu szczegółowej informacji i przedstawią ofertę.