NCK GRUPA Customer Service Office:
Biuro Obsługi Klienta NCK GRUPA:
801-88-25-25, 694-95-99-66

NASZA MISJA

Celem utrzymania najwyższych standardów usługi proponujemy okresowe spotkania mające na celu utrzymanie przepływu informacji, dzięki czemu reakcja na wszelkiego rodzaju sugestie będzie sprawniejsza. Jesteśmy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności serwisowej i instalacyjnej.

• Naszą ambicją jest zadowolenie każdego klienta. W podejmowanych  działaniach wychodzimy  naprzeciw  oczekiwaniom i potrzebom naszych  klientów. Służy  temu opracowany indywidualny system zarządzania, stałe monitorowanie jakości wykonywanej usługi, zastosowanie  najlepszych  rozwiązań  technologicznych oraz  ceny dostosowanej do  rzeczywistych kosztów.

• Jesteśmy  właścicielem platformy internetowej  (Help Desk Techniczny) służącej do zarządzania przeglądami i awariami instalacji i urządzeń w  obsługiwanych przez nas obiektach oraz związaną z tymi usługami dokumentacją  (protokoły przeglądów, pomiarów, kosztorysy itp.)

• Wszystkie zlecenia mogą Państwo monitorować on-line za pomocą bazy serwisowej poprzez którą mają Państwo możliwość śledzenia statusu zlecenia oraz pełnej historii. Nasi pracownicy i współpracownicy posiadają wszelkie wymagane uprawnienia do wykonywania wszystkich czynności serwisowych. Podpisując z nami umowę  otrzymują Państwo   gwarancję  profesjonalnej  obsługi  oraz   natychmiastowej   reakcji  serwisu w przypadku   wystąpienia nieoczekiwanej awarii.

Jesteśmy dla Ciebie 24h