SERWIS
W ramach Ogólnopolskiego Pogotowia Technicznego realizujemy zlecenia od A do Z wychodzące nawet poza ramy branżowe. Poza tym realizujemy zlecenia ogólnobudowlane, ślusarskie, hydrauliczne, szklarskie.
Zajmujemy się serwisowaniem i naprawą:
Instalacji elektrycznych
Instalacji oświetleniowych
Instalacji alarmowych (SSWiN)
Instalacji nadzoru wizyjnego (CCTV)
Instalacji kontroli dostępu (KD)
Instalacji nagłośnienia
Systemów ppoż
Systemów klimatyzacji i ogrzewania
Instalacji antenowych
SERWIS
całodobowe pogotowie techniczne
Po za tym realizujemy zlecenia ogólnobudowlane, ślusarskie, hydrauliczne, szklarskie.
Oprócz krótkich terminow oferujemy atrakcyjne ceny oraz przejrzysty system rozliczania usług:
- sposób powiadomiania o awarii – 24 godzinny telefon zgłoszeniowy, e mailem lub faxem,
- zarządzanie grupami serwisowymi odbywa się z jednego miejsca za pośrednictwem naszych Koordynatorów z Centrum Koordynacji,
- zgłoszenia awarii z obiektów są wysyłane w jedno miejsce skąd odbywa się zarządzanie grupami serwisowymi co upraszcza komunikację na linii obiekt- serwis,
- każdy klient ma przydzieloną osobę z nadzoru NCK GRUPA, który spełnia rolę OPIEKUNA KLIENTA,
- jesteśmy właścicielem platformy internetowej Help Desku Technicznego wraz z bazą danych która pozwala na wgląd w informacje o obiektach w zakresie danych o ilości awarii, kosztach awarii, dostęp do protokołów, serwisowych i pomiarowych, system ten uproszcza obieg dokumentów.
Podpisując umowę serwisową jest możliwość zabezpieczenia Państwa mienia ubezpieczeniem serwisowanego sprzętu od wszystkich ryzyk
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z Pracownikami naszego Działu Technicznego lub Działu Marketingu, którzy niezwłocznie udzielą Państwu szczegółowej informacji i przedstawią ofertę.