NASZA MISJA
• Celem utrzymania najwyższych standardów usługi proponujemy okresowe spotkania mające na celu utrzymanie przepływu informacji, dzięki czemu reakcja na wszelkiego rodzaju sugestie będzie sprawniejsza. Jesteśmy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności serwisowej i instalacyjnej.
• Naszą ambicją jest zadowolenie każdego klienta. W podejmowanych działaniach wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom naszych klientów. Służy temu opracowany indywidualny system zarządzania, stałe monitorowanie jakości wykonywanej usługi, zastosowanie najlepszych rozwiązań technologicznych oraz ceny dostosowanej do rzeczywistych kosztów.
• Jesteśmy właścicielem platformy internetowej (Help Desk Techniczny) służącej do zarządzania przeglądami i awariami instalacji i urządzeń w obsługiwanych przez nas obiektach oraz związaną z tymi usługami dokumentacją (protokoły przeglądów, pomiarów, kosztorysy itp.)
• Wszystkie zlecenia mogą Państwo monitorować on-line za pomocą bazy serwisowej poprzez którą mają Państwo możliwość śledzenia statusu zlecenia oraz pełnej historii. Nasi pracownicy i współpracownicy posiadają wszelkie wymagane uprawnienia do wykonywania wszystkich czynności serwisowych. Podpisując z nami umowę otrzymują Państwo gwarancję profesjonalnej obsługi oraz natychmiastowej reakcji serwisu w przypadku wystąpienia nieoczekiwanej awarii.