Szanowni Państwo,
Firma NCK GRUPA z typowej firmy instalacyjnej (rok 2000) dzięki konsekwentnej strategii działania przekształciła się w wiodącego integratora usług technicznych.
Aktualnie zajmujemy się techniczną obsługą obiektów na terenie całego kraju, usługę realizujemy za pośrednictwem własnego centrum koordynacji (call center) i ponad 5500 serwisantów działających w ramach Ogólnopolskiego Pogotowia Technicznego NCK.
Obsługujemy: firmy „sieciowe”, markety, apteki, biura, drukarnie, szkoły, Urzędy Administracji Państwowej, stacje paliw, hotele, rozległe kompleksy przemysłowe.
Opierając się na wieloletnim doświadczeniu naszych współpracowników, promujemy najwyższe standardy jakości. Naszą ambicją jest zadowolenie każdego klienta.
W podejmowanych działaniach wychodzimy naprzeciw jego oczekiwaniom i potrzebom. Służy temu opracowany indywidualny system zarządzania, stałe monitorowanie jakości wykonywanej usługi, zastosowanie najlepszych rozwiązań technologicznych oraz ceny dostosowanej do rzeczywistych kosztów. Jesteśmy właścicielem platformy internetowej (Help Desk Techniczny) służącej do zarządzania przeglądami i usuwaniem awariami instalacji i urządzeń w obsługiwanych przez nas obiektach oraz związaną z tymi usługami dokumentacją (protokoły z przeglądów, pomiarów, kosztorysy itp.).
Nasi Klienci po podpisaniu umowy mają do niej dostęp w zakresie swoich obiektów. Podpisując z nami umowę otrzymują Państwo gwarancje profesjonalnej obsługi i dbałości o stan techniczny obiektu oraz natychmiastowej reakcji serwisu w przypadku wystąpienia nieoczekiwanej awarii.
Z wyrazami szacunku
Jacek Kupidura
Prezes Zarządu NCK GRUPA Sp. z o.o.