NCK GRUPA - ogólnopolskie pogotowie techniczne

Biuro Obsługi Klienta NCK GRUPA
tel: 801-88-25-25
tel: 694-95-99-66

MISJA


NASZA MISJA

Celem utrzymania najwyższych standardów usługi proponujemy okresowe spotkania mające na celu utrzymanie przepływu informacji, dzięki czemu reakcja na wszelkiego rodzaju sugestie będzie sprawniejsza. Jesteśmy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności serwisowej i instalacyjnej.

• Naszą ambicją jest zadowolenie każdego klienta. W podejmowanych  działaniach wychodzimy  naprzeciw  oczekiwaniom i potrzebom naszych  klientów. Służy  temu opracowany indywidualny system zarządzania, stałe monitorowanie jakości wykonywanej usługi, zastosowanie  najlepszych  rozwiązań  technologicznych oraz  ceny dostosowanej do  rzeczywistych kosztów.

• Jesteśmy  właścicielem platformy internetowej  (Help Desk Techniczny) służącej do zarządzania przeglądami i awariami instalacji i urządzeń w  obsługiwanych przez nas obiektach oraz związaną z tymi usługami dokumentacją  (protokoły przeglądów, pomiarów, kosztorysy itp.)

• Wszystkie zlecenia mogą Państwo monitorować on-line za pomocą bazy serwisowej poprzez którą mają Państwo możliwość śledzenia statusu zlecenia oraz pełnej historii. Nasi pracownicy i współpracownicy posiadają wszelkie wymagane uprawnienia do wykonywania wszystkich czynności serwisowych. Podpisując z nami umowę  otrzymują Państwo   gwarancję  profesjonalnej  obsługi  oraz   natychmiastowej   reakcji  serwisu w przypadku   wystąpienia nieoczekiwanej awarii.
OGÓLNOPOLSKIE POGOTOWIE TECHNICZE NCK*** 24 godzinny telefon zgłoszeniowy*** 0-801-88-25-25***DZIAŁAMY NA TERENIE CAŁEGO KRAJU***ZATRUDNIMY KOORDYNATORA REGIONALNEGO***SZCZEGÓŁY W ZAKŁADCE PRACA 1

Biura Obslugi

tel      (48)694 599 966               fax   (22)398-18-22
e-mail:   nck@nckgrupa.pl

Nowości

NCK GRUPA działa nie tylko w Polsce, od tego roku obsługujemy także obiekty na Słowacji, w Czechach, na Węgrzech i na Litwie wkrótce będziemy na Łotwie i Estonii.