NCK GRUPA - ogólnopolskie pogotowie techniczne

Biuro Obsługi Klienta NCK GRUPA
tel: 801-88-25-25
tel: 694-95-99-66

HELP DESK TECHNICZNY

Dostęp do "Help Desk Technicznego NCK"  tylko dla klientów którzy podpisali stałe umowy z NCK GRUPĄ. Po podpisaniu umowy OTRZYMACIE Państwo

wgląd w informacje o  obiektach w zakresie danych o ilości awarii, kosztach awarii, dostęp do protokołów, serwisowych i pomiarowych, system ten  uproszcza obieg dokumentów.
Wszelkiego rodzaje sugestie i pytania związane z Help Desk Technicznego NCK prosimy przesyłać na e-maila nck@nckgrupa.pl
 

Login:

Hasło:


OGÓLNOPOLSKIE POGOTOWIE TECHNICZE NCK*** 24 godzinny telefon zgłoszeniowy*** 0-801-88-25-25***DZIAŁAMY NA TERENIE CAŁEGO KRAJU***ZATRUDNIMY KOORDYNATORA REGIONALNEGO***SZCZEGÓŁY W ZAKŁADCE PRACA 1

Biura Obslugi

tel      (48)694 599 966               fax   (22)398-18-22
e-mail:   nck@nckgrupa.pl

Nowości

NCK GRUPA działa nie tylko w Polsce, od tego roku obsługujemy także obiekty na Słowacji, w Czechach, na Węgrzech i na Litwie wkrótce będziemy na Łotwie i Estonii.